1. "حزام ناري" إسرائيلي على جنوب لبنان
  2. مصادر صحفية: إسرائيل ترحب بانسحاب قطر من مفاوضات القطاع
  3. الشرطة تحقق بظروف وفاة مواطن بانفجار في طولكرم
  4. تعيين مستوطن سفيراً لإسرائيل بواشنطن.. من هو؟
  5. تظاهرات في مدن وعواصم عالمية تنديداً بالعدوان على القطاع
  6. الحركة: لم نتلق أي طلب لمغادرة قطر
  7. رويترز: قطر تنسحب من مفاوضات القطاع
  8. إسقاط مسيرة إسرائيلية من طراز "هرمز 450"
  9. دغلس يشارك في تكريم طالبات مدرسة عباد الرحمن القرآنية
  10. ماسك يجني ثمار دعم ترامب ويصف شولتس بـ"الأحمق"
  11. منع المزارعين من قطف ثمار الزيتون في دير إستيا
  12. جدول توزيع المياه في طلوزة
  13. قطع الكهرباء في نابلس
  14. إصابة شاب برصاص الجيش في تياسير
  15. القطاع: ارتقاء 43.552 مواطناً
  16. الصحة العالمية: التحذيرات من مجاعة شمال القطاع مثيرة للقلق
  17. 27 ألفاً يتنقلون عبر الجسر بأسبوع
  18. اعتقال 18 مواطناً من الضفة
  19. محاصرة منزل في طوباس
  20. خبراء: المجاعة باتت وشيكة بمناطق في شمال القطاع

مطلوب مساعد متخصص (المالية)

آخر موعد للتقديم هو 07.11.2024.


الوصف الوظيفي:
Specialist Assistant (Finance) - (2408292)

DESCRIPTION OF DUTIES
The incumbent will perform all or part of the following, and other related responsibilities as required by the needs of the office. Administration● Receive visitors and telephone calls with tact and discretion, prioritizing according to the importance and/or urgency, and provide background information redirecting as appropriate.● Prepare reports and documentation for signature or clearance by relevant authority, checking for correct grammar, accuracy, and adherence to WHO communication standards.● Assist in the preparation of technical presentations, reports and articles including formatting, editing, and compiling background information.● Maintain a record of incoming queries/correspondence, determine priority, bring to the attention of the responsible staff member and follow up on action and response.● Proofread and quality assure the standard of outgoing correspondence for action/signature by the supervisor. ● Establish and maintain electronic files and controlled reference materials.● Provide administrative and operational support for in-person and virtual meetings, seminar sand workshops including the preparation of correspondence and documentation as needed.● Make travel and hotel arrangements including processing of travel authorizations/claims for staff as required. Human resources● Support with the timely appointment/renewal of contracts, initiating requests for temporary and fixed-term staff in the human resources action plan. Procurement● Initiate contracts and requisitions for goods on the enterprise resource planning system, monitor and record receipt of deliverables and initiate and monitor payments as needed.● Liaise with staff, contractors and service providers to address any outstanding issues. Finance● Assist with monitoring and progress review of projects and tasks in the enterprise resource planning work plan.● Maintain and update staff on project and task budget ceilings, award budgets, expenditures, and funds available as required. ● Monitor income and expenditures for planning purposes. ● Promptly follow-up on financial, budgetary and any outstanding financial issues concerning the team/department, including ensuring timely processing of committal documents.● Prepare elements of periodic financial and technical progress reports as required.
متطلبات الوظيفة:
REQUIRED QUALIFICATIONS
Education
Essential: Certificate of completion of secondary or high school. Certification in accounting and or office administration
Desirable: BA in Business administration, Finance, or relevant field

Experience
Essential: Minimum of five years of work experience relevant to the position (in the administrative field, including in large public sector organizations).
Desirable: ● Administrative experience in an international organization● Knowledge of WHO administrative procedures and practice

Skills
● Organizational procedures relating to the position, and their consistent application to work tasks.● Basic financial/accounting knowledge● Excellent oral and written communication, including for routine and non-routine correspondence, and reports. ● Ability to maintain effective client relationships and proactivity in servicing clients.● Ability to organize protocol arrangements in accordance with established standards.● Ability to administer official calendar, arrange meetings, schedules, itineraries.● Ability to undertake simple research and organize information for the preparation of reports and briefings
تفاصيل الوظيفة:
المسمى الوظيفي: Specialist Assistant (Finance) 
آخر موعد للتقديم: 07.11.2024.
المكان: القدس
نوع الوظيفة: دوام كامل
المستوى المهني: متوسط الخبرة
الدرجة العلمية: البكالوريوس
الخبرة: 5 سنوات
التصنيف: المحاسبة والعلوم المالية الإدارة والأعمال
آلية التقديم:
Interested and qualified candidates can apply online through
https://careers.who.int/careersection/ex/jobdetail.ftl?job=2408292&tz=GMT%2B03%3A00&tzname=Africa%2FCairo.


2024-10-31 || 19:07






مختارات


مطلوب دكتور صحة المرأة

تدريب مدفوع الأجر.. مطلوب سكرتيرة

تدريب مدفوع الأجر.. مطلوب موظف إداري

تدريب مدفوع الأجر.. مطلوب باحث اجتماعي

وين أروح بنابلس؟

2024 11

يكون الجو غائماً بوجه عام ولطيفاً ولا يطرأ تغير يذكر على درجات الحرارة، لتبقى أعلى من معدلها بحوالي درجتين مئويتين، وتتراوح في نابلس بين 23 نهاراً و15 ليلاً.

23/ 15

أسعار العملات

الدولار الأمريكي الدينار الأردني اليورو الأوروبي
3.72 5.24 4.01