1. القطاع في عامه الدراسي الثاني.. أطفال بلا مدارس
  2. تشييع جثمان الطفلة بانا بكر
  3. ارتقاء طفلة في خان يونس بسبب سوء التغذية
  4. هدم 45 مسكناً زراعياً شمال غرب الخليل
  5. القطاع: ارتقاء 40.939 مواطناً
  6. أبرز عناوين الصحف الفلسطينية
  7. توثيق يكشف عن اعتداء وحشي بحق الأسرى في مجدو
  8. انتخابات رئاسة الجزائر.. فتح مراكز الاقتراع أمام الناخبين
  9. اعتقال شاب شرق قلقيلية
  10. اعتقال 6 مواطنين من رام الله
  11. محور فيلادلفيا.. حجر عثرة على طريق "هدنة القطاع"
  12. اليوم الـ337: ارتقاء 33 مواطناً بالقطاع
  13. إصابات خلال اقتحام بلدة بيتونيا
  14. بلدية نابلس: جدول توزيع المياه
  15. أسعار صرف العملات
  16. الطقس: ارتفاع على درجات الحرارة
  17. الخارجية تدين إعدام الطفلة بانا بكر
  18. قطع الكهرباء في حوارة
  19. الأمم المتحدة تدعو إلى تحقيق موسع في مقتل ناشطة أجنبية
  20. رئيس تيليغرام يعلن اتباع نهج جديد للمحتوى

مطلوب مساعد إداري

آخر موعد للتقديم هو 20.04.2024.


الوصف الوظيفي
Human Resource and Development (HR&D) is a full-service consultancy and training firm located in Ramallah with a supporting office in Hebron. Since 2007, HR&D has delivered direct consulting services to clients in business and organizational development, monitoring and evaluation, and qualitative and quantitative research. HR&D has also designed and implemented specialized capacity-building and training sessions for a diverse range of clients in the government and private sectors and local and international non-governmental organizations (NGOs).

At HR&D, we strive to advance sustainable development and socio-economic opportunities through innovative skill-building and services that strengthen individuals and improve the efficiency and effectiveness of businesses and organizations. We also aspire to contribute to initiatives to strengthen the rule of law and protect human rights in Palestine. 

HR&D is seeking to recruit a highly motivated individual for the position of Administrative Assistant to work in its Ramallah office.

Responsibilities: 

Provide administrative and logistical support in the planning and implementation of HR&D's projects, activities, and events.
Communicating with potential trainers and experts.
Identify office needs of stationery and office supplies.
Follow up, document, and file the staff’s vacations and leaves.
Carry out administrative duties such as translating documents, filing, photocopying, binding, and scanning.
Manage HR&D’s website and social media pages.
Assist with project coordination tasks. 
Answer, screen, and forward incoming phone calls
Ensure the office is tidy and presentable, with all necessary stationery and material
Provide basic and accurate information in person and via phone/email
Receive, sort, and distribute daily mail/deliveries
Update calendars and schedule meetings.
Perform any other task requested by the supervisor.
جميع الحقوق محفوظة لموقع جوبس.
متطلبات الوظيفة
Required Qualifications, Skills and Experience:

Diploma or Bachelor’s degree in business, secretary, or a related field.
Excellent written and verbal communication skills in Arabic and English.
Excellent computer and organizational skills, as well as attention to detail and multitasking.
Working experience in logistics support may be advantageous.
Excellent time management skills and the ability to prioritize work.
Able to work independently as well as with a team.
Good knowledge of virtual tools such as Zoom, Teams, etc. 
High Computer skills: (Office Excel, Word, PowerPoint). 
Hands-on experience with office equipment (e.g. scanners and printers)
تفاصيل الوظيفة:
المسمى الوظيفي: Administrative Assistant
آخر موعد للتقديم: 20.04.2024.
المكان: رام الله والبيرة
نوع الوظيفة: دوام كامل
المستوى المهني: مبتدىء
الدرجة العلمية: البكالوريوس
التصنيف: اللغات والترجمة التسويق والمبيعات التعليم والتدريب العلاقات العامة والإتصال الإدارة والأعمال

آلية التقديم:
Qualified candidates interested in applying for this position, should send their resumes and the contact information for at least three references to the following email: hr@hrd.ps no later than April 20th, 2024.

Please include “Job application/ Administrative Assistant" in the subject line of your email.


2024-04-02 || 22:16






مختارات


مطلوب مسؤول متابعة وتقييم

وظيفة شاغرة في جامعة بيرزيت

مطلوب مبرمج في رام الله

مطلوب موظف تنسيق

مطلوب مندوب مبيعات

مطلوب مشرف تعليم

وين أروح بنابلس؟

2024 09

يكون الجو صيفياً غائماً جزئياً، ويطرأ ارتفاع على درجات الحرارة، لتصبح أعلى من معدلها السنوي العام بقليل، وتتراوح في نابلس بين 31 ليلاً و20 ليلاً.

31/ 20

أسعار العملات

الدولار الأمريكي الدينار الأردني اليورو الأوروبي
3.69 5.20 4.08